W Gminie Stęszew rozpoczęto poszukiwania nowego pracownika do działu zajmującego się infrastrukturą drogową. To niepowtarzalna okazja dla osób, które pragną rozwijać się zawodowo w tej dziedzinie, łącząc wiedzę techniczną z umiejętnościami organizacyjnymi i administracyjnymi.
Podstawowe kryteria aplikacji
Aby ubiegać się o stanowisko, kandydaci muszą spełniać kilka kluczowych wymagań: konieczne jest posiadanie polskiego obywatelstwa oraz pełnej zdolności do czynności prawnych. Kandydaci muszą być również niekarani za przestępstwa umyślne oraz cieszyć się nieposzlakowaną opinią. Wymagane jest wykształcenie średnie techniczne lub wyższe w dziedzinie drogownictwa bądź budownictwa, a także umiejętność współpracy i komunikacji z zespołem. Ważna jest także znajomość przepisów związanych z drogami publicznymi, samorządem gminnym, prawem budowlanym oraz administracyjnym. Kierowcy powinni posiadać prawo jazdy kategorii B oraz własny samochód. Niezbędne są również kompetencje w zakresie obsługi komputera i oprogramowania biurowego.
Umiejętności dodatkowe
Choć nieobowiązkowe, dodatkowe atuty mogą znacząco zwiększyć szanse na zatrudnienie. Ważne jest doświadczenie na podobnym stanowisku, a także wysoka kultura osobista, kreatywność i zdolność do samodzielnego działania. Kandydaci powinni być zdyscyplinowani, dyspozycyjni i punktualni.
Zakres obowiązków
Nowy pracownik będzie odpowiedzialny za zarządzanie infrastrukturą drogową w gminie. Do jego zadań będzie należało utrzymanie, ochrona oraz remonty dróg gminnych. Będzie również przeprowadzał kontrole stanu technicznego dróg i obiektów inżynierskich, organizował przeglądy oraz współpracował z jednostkami drogowymi poza gminą. Kolejnym zadaniem będzie nadzór nad oznakowaniem dróg, organizacja ruchu i zarządzanie utrzymaniem dróg w sezonie zimowym. Pracownik będzie również wydawał decyzje dotyczące zajęcia pasa drogowego i zarządzał projektami infrastrukturalnymi.
Dokumenty aplikacyjne
Kandydaci powinni złożyć komplet dokumentów, w tym CV oraz list motywacyjny. Niezbędne są także oświadczenia o niekaralności i pełni praw publicznych, kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje, a także dokumenty dotyczące uprawnień do kierowania pojazdami. Warto dołączyć referencje i opinie potwierdzające umiejętności oraz aktualne oświadczenie o stanie zdrowia.
Informacje o miejscu i czasie pracy
Stanowisko oferowane jest w Urzędzie Miejskim Gminy Stęszew, zlokalizowanym przy ul. Poznańskiej 11. Praca odbywa się na pełen etat, z elastycznymi godzinami w poniedziałki (od 8:00 do 16:00 lub 17:00) oraz stałymi godzinami od wtorku do piątku (7:00-15:00).
Termin składania aplikacji mija 3 grudnia 2025 r. Dokumenty można dostarczyć osobiście lub przesłać pocztą z dopiskiem „Nabór na stanowisko do spraw dróg”. Aplikacje po terminie nie będą brane pod uwagę. Wyniki rekrutacji zostaną ogłoszone na stronie internetowej Urzędu oraz na tablicy informacyjnej.
Całość procesu rekrutacyjnego nadzoruje Burmistrz Gminy Stęszew, Włodzimierz Pinczak.
Źródło: facebook.com/GminaSteszew
